tiistai 5. kesäkuuta 2012

Mitä tullee ikävä?

Nythän sitä voikin mietiskellä, mitä kaikkea tulen ikävöimään täältä... sillä on pitkä aika jo siitä, kun minä ensimmäisenä aamuna seisoin näin sisäpihallani ihmeissään kaikesta, enkä vielä tiennyt mitä kaikesta tulee. Vaan ennen lähtöä on hyvä pohtia näitä juttuja, niin osaa nauttia vielä niistä kun aikaa on jäljellä! Eikä vasta kaiken jälkeen, vaan just nyt ja tänään! (ettei tarvii vielä esseetä kirjoitella, hehee...)



MUN TULLEE IKÄVÄ...


- Maltalaisia ovia ja ikkunoita ja parvekkeita!



- Maltalaista leipää...



- Aurinkoa!




- Merta!


 - Mahdollisuuksia, eli sitä että kaikki on lähellä...


- Ihmeellisiä asioita!



 - Mun asuntoa!



 - Ihmisiä...









- Blogin kirjoittamista!


- Sitä, että voi olla kokoajan näin Suomen kesässä, kuten täällä NYT voi... :D



- Postia Suomesta ja postia Suomeen...



- Supermarkettini kahvilan ilmaisia cappuchinoja, ja sitä että se nainen muistaa millaisen kahvin aina haluan.


- Cafe Jubileeta!


- Jaettuja hetkiä kaikkien ihanien kyläilijöiden kanssa...

Teemu!

Raili!

Äiskä!

Iskä!

Emma!

Kaisa!

Roope!
- Mun lähikauppa-supermarkettia!


- St Julian'sia




- Sellaisia herkullisia ruokia ravintoloissa!



- Tietynlaista erikoista vapauden tunnetta


- Lämpimiä iltoja


...Mutta arvatkaa mitä ei ainakaan tule ikävä? Sitä ei tule minun tule ikävä, miten on ikävä kottiin! ;)Kahden viikon päästä, klo 23:35 British Airways laskeutuu Helsinkiin ja mää sanon että Hyvvee iltoo Suomenmaa.

6 kommenttia:

  1. Miksi en voittanu lotossa!??Olisin lentänyt sinne muistelemaan mukavaa lomaa ja nauttimaan lämmöstä ja ennen kaikkea tuomaan sinun tavaroita pois! Kuvia katsellessa tulee ikävä kaikkea näkemäämme ja kokemaamme!
    Ymmärrän täysin tunteesi.... Vapaus,yksinäisyys,ikävä,uudet ihmiset,kaikki mitä siellä on tapahtunut,niin ainutkertaista!! Nyt vaan uutta kohti! Elämä on seikkailu kaikkinensa! Haleja tyttösein!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, no onneksi äispä nämä liikakilot on saatu jonkinlaiseen hallintaan. :) Niin, ehkä sitä sitten kuitenkin joskus haluaa tulla Maltalle muistelemaan kaikkea kokemaa...?
      Ja onhan nämä tunteet kummia, niin ristiriitaisia, vaikka hyvältä tuntuu tulla kotiinkin. Yleensä lopussa se olo tulee, että onhan täällä kivaa!
      Ja valmiina jo tuleviin seikkailuihin, ja kesästäkin tullee tosi kiva vaikkei siellä ihan niin lämmin olekaan kuin täällä. :)

      Poista
  2. Sari, nyt on mitä vanhana voi muistella ja kertoa lapsenlapsille, sitten joskus.Varmaan meilläkin on sitten lämmintä, kun saavut Suomeen.Eiköhän nämä sateet ja viileät ilmat joskus lopu ja tulee se oikea kesä.Kyllä matkoilla on kivaa, mutta aina on ihanaa palata kotiin. Terv Tepa ja Rauno

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan sitä tässä kertynyt, ja vielä on hetki aikaa keräillä lisää muistoja mukaan. Matkoilla sitä huomaa myös kodin tärkeyden ja ihanuuden vielä vahvemmin. :)

      Ja minä yritän oikeasti saada sen auringon täältä Suomeen mukkaan, niin ois kiva viettää juhannusta jossain muussa kuin vesisateessa. Terkkuja sinne!

      Poista
  3. Kyllä on kummityttö kokenut ja nähnyt paljon Maltalla. Eipä olis uskonu kaikkea tuota tunneskaalaa ym. silloin kun ostettiin Maltan opaskirjaa Oulun Stockmannilla :) Vähän olen minä mokoma kommentoinut blogiasi, mutta sitäkin uskollisemmin olen lukenut... mielenkiintoista. Olisi mahtavaa joskun käydä nuo samat paikat koluamassa, eihän sitä koskaan tiedä... Pian tulet sieltä kotiseuduille, ota kulta Sari mukaasi tuo ihana lämpö, täällä nimittäin palellaan... Turvallista kotimatkaa, toivottavasti nähdään pian. Terkkuja Mikolta ja Juholta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tärkeintä, että olet lukenut. :) Kyllä minä tulen teilläkin käymään viimeistään silloin kun Ouluun päin tulen, vaikka eihän sitä tiedä jos te tulette käymään Sukevalla?

      Ei sitä kyllä arvannut mitä kaikkea on edessä kun oppaita katseltiin. Eikä oppaat edes kunnolla näyttäneet millainen tämä Malta on. :)

      Älä huoli kummi rakas, minä olen jo tehnyt auringon kanssa sopimuksen, että se saapi luvan lähtee minun mukkaan täältä! Ois jo aikakin tulla aurinkoinen juhannus välistä...
      Nähdään pian, toivottavasti! Terkkuja takaisin.

      Poista